image description
 

Авіяцыя МНС

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў ДААВУ «Авіяцыя» МНС

Адміністрацыйныя працэдуры

Парадак ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур у дачыненні да грамадзян, юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў у ДААВУ «Авіяцыя» МНС Рэспублікі Беларусь арганізаваны ў адпаведнасці з:

Законам Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 года № 433-З "Аб асновах адміністрацыйных працэдур" (Нацыянальны рэестр прававых актаў Рэспублікі Беларусь, № 2/1530 ад 29 кастрычніка 2008 г.)

Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян "(Нацыянальны рэестр прававых актаў Рэспублікі Беларусь № 1/11590 ад 3 мая 2010 г.)

ПЕРАЛІК адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў ДААВУ «Авіяцыя» МНС Рэспублікі Беларусь па заявах грамадзян (вытрымка з Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200).

Найменне адміністрацыйнай працэдуры і спіс службовых асоб, адказных за іх ажыццяўленне.

Найменне

адміністрацыйнай працэдуры

(падпункт пераліку)

Службовая асоба, адказная за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур

Прыняцце рашэння аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (1.1.5), прыняцце рашэння аб унясенні змяненняў у склад сям'і, з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку павелічэння складу сям'і ) (1.1.5-1), прыняцця рашэння аб унясенні змяненняў у склад сям'і, з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку памяншэння складу сям'і) (1.1.5-2), прыняцце рашэння аб уключэнні ў асобныя спісы уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні  жыллёвых умоў (1.1.5-3), прыняцце рашэння аб падзеле (аб'яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі  з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям'і (1.1.6), прыняцце рашэння аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (1.1 .7), прыняцце рашэння аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце (1.1.8),принятие решения о прадастаўлениі кампенсацыі за найм (паднайм) жылога памяшкання, пражыванне ў гасцініцы (1.1.27), выдача даведкі аб стане на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў (1.3.1), выдача даведкі аб прадастаўленні (не прадастаўленні) аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання (1.3.9) ; ўключэнне ў спісы на атрыманне льготных крэдытаў грамадзян, якія стаяць на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў па месцы жыхарства (працы, службы) і жадаючых палепшыць свае жыллёвыя ўмовы шляхам будаўніцтва (рэканструкцыі) або набыцця жылых памяшканняў (1.6)

Сакратар грамадскай камісіі па жыллёвых пытаннях

(017) 385 13 87

Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння) (2.4), назначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах (2.5), назначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці (2.6), назначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці (2.8), назначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў (2.9), назначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады (2.12), назначэнне дапамогі па доглядзе за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (2.13), назначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў i дзiцяцi - інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці (2.14), назначэнне дапамогі пры санаторна-курортным лячэнні дзіцяці-інваліда (2.16), выдача даведкі аб памеры прызначанай дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (2.18), выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры (2.20)выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў цяперашнім годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем (2.24), выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах (2.29), выплата дапамогі (матэрыяльнай дапамогі) на пахаванне (2.35) , выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў цяперашнім годзе (2.44), выдача даведкі аб памеры штомесячнага грашовага забеспячэння (2.43), выдача даведкі аб наяўнасці або аб адсутнасці выканаўчых лістоў і (або) іных патрабаванняў аб сысканні з асобы запазычанасці па падатках, іншых даўгах і абавязацельствах перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь (18.7), выдача даведкі аб выплаце (утрыманні) падаходнага падатку з фізічных асоб у мэтах пазбягання двайнога падаткаабкладання (18.8), выдача даведкі аб пастаянным месцазнаходжанні  фізічнай асобы ў Рэспубліцы Беларусь у падатковым перыядзе , каб пазбегнуць двайнога падаткаабкладання (18.9), выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб (18.13)

Начальнік

фінансава-эканамічнага аддзела ўстановы

(017) 385 05 35

Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі (2.1), выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады (2.2), выдача даведкі аб перыядзе работы, службы (2.3), выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння адпачынку па доглядзе дзіцяціва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі (2.19), выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (2.25)

старшы інспектар

па асобых даручэннях групы ідэалагічнай работы і кадравага забеспячэння

(017) 380 02 04

 



Назад

 

Галасаванне
Все Анонимный опрос
Считаете ли вы работу специалистов Витебского областного управления МЧС эффективной?
Мабільны дадатак
Мабільны дадатак
Чароўная книга
Чароўная книга
Адміністратыўныя працэдуры
Адміністратыўныя працэдуры
Гарачыя лініі МНС
Гарачыя лініі МНС
Прапановы ў ТНПА
Прапановы ў ТНПА
Нацыянальная бяспека
Нацыянальная бяспека
Міністэрства
Закрыть
Зачыніць Зачыніць Зачыніць
Зачыніць

Центральный аппарат МЧС

Территориальные управления

Департаменты

Закрыть