- 220138, г. Мінск, вул. Ліпкаўская, 12
- (+375 17) 311-28-10
- (+375 17) 311-28-10
- avia@mchs.gov.by
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў ДААВУ «Авіяцыя» МНС
Адміністрацыйныя працэдуры
Парадак ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур у дачыненні да грамадзян, юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў у ДААВУ «Авіяцыя» МНС Рэспублікі Беларусь арганізаваны ў адпаведнасці з:
Законам Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 года № 433-З "Аб асновах адміністрацыйных працэдур" (Нацыянальны рэестр прававых актаў Рэспублікі Беларусь, № 2/1530 ад 29 кастрычніка 2008 г.)
Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян "(Нацыянальны рэестр прававых актаў Рэспублікі Беларусь № 1/11590 ад 3 мая 2010 г.)
ПЕРАЛІК адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў ДААВУ «Авіяцыя» МНС Рэспублікі Беларусь па заявах грамадзян (вытрымка з Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200).
Найменне адміністрацыйнай працэдуры і спіс службовых асоб, адказных за іх ажыццяўленне.
Найменне адміністрацыйнай працэдуры (падпункт пераліку) |
Службовая асоба, адказная за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур |
Прыняцце рашэння аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (1.1.5), прыняцце рашэння аб унясенні змяненняў у склад сям'і, з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку павелічэння складу сям'і ) (1.1.5-1), прыняцця рашэння аб унясенні змяненняў у склад сям'і, з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку памяншэння складу сям'і) (1.1.5-2), прыняцце рашэння аб уключэнні ў асобныя спісы уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (1.1.5-3), прыняцце рашэння аб падзеле (аб'яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям'і (1.1.6), прыняцце рашэння аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (1.1 .7), прыняцце рашэння аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце (1.1.8),принятие решения о прадастаўлениі кампенсацыі за найм (паднайм) жылога памяшкання, пражыванне ў гасцініцы (1.1.27), выдача даведкі аб стане на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў (1.3.1), выдача даведкі аб прадастаўленні (не прадастаўленні) аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання (1.3.9) ; ўключэнне ў спісы на атрыманне льготных крэдытаў грамадзян, якія стаяць на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў па месцы жыхарства (працы, службы) і жадаючых палепшыць свае жыллёвыя ўмовы шляхам будаўніцтва (рэканструкцыі) або набыцця жылых памяшканняў (1.6) |
Сакратар грамадскай камісіі па жыллёвых пытаннях (017) 385 13 87 |
Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння) (2.4), назначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах (2.5), назначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці (2.6), назначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці (2.8), назначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў (2.9), назначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады (2.12), назначэнне дапамогі па доглядзе за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (2.13), назначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў i дзiцяцi - інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці (2.14), назначэнне дапамогі пры санаторна-курортным лячэнні дзіцяці-інваліда (2.16), выдача даведкі аб памеры прызначанай дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (2.18), выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры (2.20)выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў цяперашнім годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем (2.24), выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах (2.29), выплата дапамогі (матэрыяльнай дапамогі) на пахаванне (2.35) , выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў цяперашнім годзе (2.44), выдача даведкі аб памеры штомесячнага грашовага забеспячэння (2.43), выдача даведкі аб наяўнасці або аб адсутнасці выканаўчых лістоў і (або) іных патрабаванняў аб сысканні з асобы запазычанасці па падатках, іншых даўгах і абавязацельствах перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь (18.7), выдача даведкі аб выплаце (утрыманні) падаходнага падатку з фізічных асоб у мэтах пазбягання двайнога падаткаабкладання (18.8), выдача даведкі аб пастаянным месцазнаходжанні фізічнай асобы ў Рэспубліцы Беларусь у падатковым перыядзе , каб пазбегнуць двайнога падаткаабкладання (18.9), выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб (18.13) |
Начальнік фінансава-эканамічнага аддзела ўстановы (017) 385 05 35 |
Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі (2.1), выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады (2.2), выдача даведкі аб перыядзе работы, службы (2.3), выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння адпачынку па доглядзе дзіцяціва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі (2.19), выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (2.25) |
старшы інспектар па асобых даручэннях групы ідэалагічнай работы і кадравага забеспячэння (017) 380 02 04 |
Назад